vineri, 24 septembrie 2010

Criza...

De ce oare apar crizele...vorbesc de cele economice in nici un caz de crizele de nervi:)). Cred ca apar din interesul marilor afaceriti mondiali, am inteles ca actuala criza vine pe fondul depasirii de catre China a marii puteri mondiale Statele Unite..Nu am decat sa va spun ca as vrea cu dipserare ca aceasta criza sa dipara pentru ca ma ingrozesc de ceea ce vad in jurul meu, oameni suparati pentru ca nu vor mai avea locuri de munca , bani de mancare si de restul traiului...Pana si eu si toti din familia mea suntem suparati, nu numai la locul meu de munca ci si la cel al sotului se aud fel de fel de zvonuri. Sincer, ne e teama, tinand cont ca in februarie , va mai veni pe lume inca un membru al familiei...Speram sa fim sanatosi caci astfel le vom invingepe toate!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu